Home

12 augustus 2018 - Schiphol, Nederland

Nu op naar Zondag 12 augustus

Het is nu 4 uur in het vliegtuig (10 uur in Amsterdam) Afgezien van wat turbulentie, gaat de vlucht voorspoedig. Aan boord hebben we een zeer oplettende purser. Hij roept aan het begin van de vlucht om dat er een persoon met notenallergie aanwezig is en vraagt iedereen geen pinda’s enzo te eten. Kennelijk staat F zo geregistreerd? HJ en T hebben het niet gemeld.

De film(s) en het eten zijn prima.

Gisteren na de deceptie bij Road Bear BV hebben we van alles aan zoete wraak verzonnen zoals WC handdoeken of koffiebekers in het toilet van het kantoor doorspoelen. Ach ja, je moet wat. Ik hoop nog steeds op een wonder. Een van de medewerkers hadden we zelfs wijn en bier gegeven!

Terugkijkend is onze Amerikaanse woestijnreis verder prima verlopen als je bedenkt dat we met zo’n grote groep waren. Ondanks de hitte toch van alles gedaan. Hoogtepunten waren de stad SF, het fietsen, the Narrows (waden door het water), het varen op Lake Powell en het afdalen en overnachten in de GC.

Op Schiphol staat een super verrassing voor A te wachten! R is speciaal voor hem gekomen! Wij nemen afscheid van de rest van de groep. It was great!

1. Hermien Groot-Assink:
    13 augustus 2018
    Irma, wat leuk dat we jullie gedurende de hele vakantie konden volgen.
    Wij hebben genoten van alle mooie verhalen en foto´s.
    Dank je wel,
    hartelijke groeten, Egbert en Hermien Groot