Transfer MSP

18 juli 2018 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

Vervolg 17 juli

Na een prima vlucht met een “hobbelige “ landing ( vreselijk die vrije vallen) zijn we nu in Minneapolis. De meegenomen appels en het brood van Fleur mocht niet mee. Ons werd wel 6 keer gevraagd of we vegetables of meat mee hadden. Er werd ook een schattige beagle in de strijd gegooid. Natuurlijk bleef hij bij onze rugzakken staan snuffelen. Gelukkig hoefden de tassen niet open en was een “We have dogs of our own “ genoeg. Na nog vele tijdrovende security checks, echt bizar, eindelijk goedgekeurd. Een gevulde waterfles was echter niet opgemerkt!

Dat wordt nog wat op de terugvlucht met maar 1 uur overstaptijd.

Nog even geslenterd door verschillende shops op zoek naar niks. Natuurlijk raakten we weer dezelfde avontuurlijke personen uit de groep kwijt, ik noem weer geen namen. Het is hier 4 uur in de middag maar voor ons Nederlanders 7 uur later.

Ben bang dat het een korte wandeling op de strip in Las Vegas wordt...

Groetjes van hiax, htlmf en cmr.