Fly home day with a hangover

11 augustus 2018 - Las Vegas, Verenigde Staten

Zaterdag 11 augustus

We zitten te wachten op de shuttle naar the AirPort. Vanochtend vroeg opgestaan en laatste spullen ingepakt. Op tijd naar Road Bear vanwege de schade afhandeling. Daar volgt een dikke teleurstelling. Ook wij moeten 1000 USD betalen, al is de schade minimaal en konden we er niks aan doen. Echt belachelijk! We proberen van alles, staan bijna op onze kop, maar zo is het hier geregeld en we hebben er voor getekend. Ze gaan de bumper vervangen en de hele koplamp.

De schade aan de boot was duidelijker dan die aan de RV.

Thuis maar proberen iets met de WA te regelen. Het gaat tenslotte maar om geld....

Gisteren ging het online inchecken ook al niet. Van alles geprobeerd, maar niks lukte. Gelukkig wel een mail ontvangen van delta airlines. Met dat boekingsnummer lukt het HJ uiteindelijk wel. Pffff, toch nog kunnen slapen na ca 12 km wandelen op slippers op de Strip!

Nu zijn we op the AirPort . Onze ruimbagage is al weg op de band. Nu wij nog ! Yes, home!!

Bij de douane word ik er uitgepikt. Verdachte plek bij mijn liezen. Blijkt door Mn desigual rok te komen (ijzerdraad) Een grondige fouilleerbeurt volgt. Ik heb nu Henk zn korte broek aan om dit nog een keer te voorkomen.

1. Christiena Veenstra:
    12 augustus 2018
    Mooi reisverslag. Veel gedaan ondanks de hitte. Goede reis terug.