Een blyde dag

7 augustus 2016

Zondag 7 augustus, gisteren een mooie rit over de Panorama route gereden naar onze bestemming waar we nu drie dagen zitten: blyde canyon a forever resort. Doordat we laat over onze koffers beschikten hebben we de rit in recordtempo gereden. Niet de gelegenheid gehad om, zoals we hadden gepland, bij de verschillende bezienswaardigheden te stoppen. Gaan we morgen voor een deel inhalen. Bij aankomst op blyde canyon resort eerst de koffers uitgepakt en caravan ingericht. Daarna uiteten op het resort, soep met daarna een burger met patat, onderwijl kijkend naar olympische spelen en op de mobile omdat WiFi zeer zwak is, krijgen de mobile's om beurten aansluiting, zodat iedereen angstvallig zijn/haar mobile in de gaten houdt, wachtend op contact. Waar was de tijd dat er helemaal geen internet beschikbaar was? Eten was simpel, lekker en goedkoop.
's Avonds nog even met z'n vieren aan het toepen met fles whisky op tafel.

Vandaag laat opgestaan. Relatie met het toepen van gisteravond?! Heerlijk ontbeten in de zon met een strak blauwe lucht. Op het programma van deze dag: de Leopard trail in combi met een vogelwandeling. Geen Leopard gezien overigens. Wel een geweldige wandeling, met veel stijgen en dalen, afgewisseld met schitterende uitzichten, kleine watervallen en door stukjes jungle.
Nu bbq, met jas aan, want temperatuur is behoorlijk gedaald.
Eindelijk vakantie !!