Niet omhoog? Dan maar snel naar beneden!

Maandag 8 aug.
's Ochtends pas 8 uur op in plaats van 4 uur.. Onze ballonvaart ging helaas niet door i.v.m. te harde wind. We zijn ongeveer 10 uur weggegaan naar eerste uitkijkpunt bij "bourke's lucky potholes". Prachtig om te zien en een leuk rondje over de stenen geklommen en over water springen. Na de potholes zijn we door gereden naar "wonderview" geweest om daar naar het uitkijk punt te kijken, super mooi. Het volgende uitkijk punt was bij "God's window" helaas was dat minder mooi maar het lopen daar was wel weer leuk, steen op en af. We hebben lekker gelunched in "Graskop" pannenkoeken, burgers, en tosti's !
Na het eten zijn we naar "Big swing" gegaan, dat is een plek waar je kint springen: een vrije val van 68 meter in minder dan drie seconden ( te vergelijken met 19 verdiepingen). Allard en ik (Xiulian) zijn met z'n tweeën gesprongen... Het was super gaaf niks was eng behalve toen we op het randje moesten staan (de tranen stonden in me ogen). Het terug lopen was ook een heel avontuur met heel dunne treden en het stond scheef. Na de laatste activiteit rijden we nog na 1 uitkijk punt bij "low field" daarna lekker terug naar de camping vast warm aan kleden (17.00) en eten koken. Morgen vroeg op voor reis naar Kruger park met gamedrive.

1. Alice:
    8 augustus 2016
    Knap vanje xiulian! Mooi gezicht jullie aandat touw te zien bungelen!
  2. Willy:
    8 augustus 2016
    WoW Allard en Xiulian, zelfs deze moeder wordt 50 jaar ouder!. Heel veel plezier in Kruger, en blijf zulke mooie foto's maken. Alhoewel, ik word vet jaloers! Hier stormt het dus je mist nix!