Een update

4 augustus 2016 - Heathrow Airport, Verenigd Koninkrijk

Een goedemorgen!
Gisteren na de onaangename verrassing (your flight has been cancelled zei de juf achter de balie droog, toen we vol verwachting wilden inchecken na snel plassen, bussen van terminal 5 naar terminal 2 en security check met fouilleren en al) hebben we ca 2 uur in de rij bij  loket SA airlines gestaan. De rij was lang en traag. Maar we hielden de stemming er goed in met oa een optreden van de zussen Zaai  (Lotte en Fleur) enkele domme opmerkingen (Steek dat maar in je voorhoofd (Lotte, 2016) en netwerk gesprekjes met lotgenoten. Er waren nog 2 Nederlandse gezinnen met jonge kinderen die uiteindelijk nog naar Namibië moesten.
Uiteindelijk konden we samen omgeboekt worden naar een vlucht via Qatar airlines (via Doha) naar Joburg.
Na dit heugelijke bericht via de Heathrow express ( met een bejaarde man op sleeptouw) terug naar terminal 5. We hebben nu 5 kamers in het Sofitel hotel en kregen een bon voor avondeten . Daar waren we wel aan toe .
Wat een reis! Liever waren we nu onderweg naar ZA want dit kost ons zeker een vakantiedag . Wordt vervolgd!