Qatar, Doha

5 augustus 2016 - Doha, Qatar

Donderdag 4 Aug. Xiulian: Vanochtend lekker beetje kunnen uitslapen, wakker geworden in een heerlijk zacht bed! We hebben lekker uitgebreid kunnen ontbijten. Na ontbijt zijn we gelijk spullen gaan pakken en naar het vliegveld toe gegaan vanuit hotel met de metro ( hotel zat bij het vliegveld ). Daar moesten we de bevestiging van de laatste tickets regelen. Gelukkig ging dat super snel en konden we snel verder door de douane, daar was alles weer prima. Alles was geweest nu kon het lange wachten beginnen... We zijn lekker een tafel gaan opzoeken waar we konden eten en drinken, daar hebben we gezellig spelletjes gedaan! De tijd vliegt als jeje zelf bezig houd. Uiteindelijk bij de gate moesten we nog eventjes wachten en daarna konden we het vliegtuig in. Ruime zitplaatsen, airco en veel films. Het avond eten was oke maar nog steeds niet me favoriet... Het landen was super wel weer duizelig maar we waren veilig geland op de begaandegrond. Nu in Doha (02:05 - 35 graden) overstap gaat weer lekker vlot hopelijk deze reis weer lekker relaxed !