Bush Botox Behandeling

16 augustus 2016 - North Uthungulu, Zuid-Afrika

Dinsdag 16 augustus
Fleur krijgt een Bush Botox Behandeling
Wat een nacht. Diverse aanvallen van muggen, keihard gehuil van een hyena vlakbij. Om 6.15 komen de 3 meiden bij onze slaapkamer. Fleur is meerdere keren gestoken. Haar ogen zitten dicht, haar lip is dik. WoW dat ziet er charmant uit!  Ze komen een antihistamine pil halen.
Gelukkig gaan we vandaag naar de kust en slapen we vanaf nu alle nachten in de camper.
De kinderen zijn een spel aan het spelen. We eten even wat yoghurt en muesli want het duurt nog wel even voor New Year het ontbijt maakt ( o wat errug!)
Tineke maakt de camper schoon. HJ en Henk slapen uit.
De ontbijttafel wordt buiten feestelijk gedekt. Er zijn hier geen apen, gelukkig! Om half 9 is het ontbijt klaar: fried tomatoes, eggs and bacon with toast. Binnen 10 minuten is alles weer op. Zalig!
Een uur later zijn we gepakt en hebben afscheid genomen van de kok. We hebben in hetzelfde gastenboek waar Henry of Wales ook instaat een berichtje achtergelaten. Oa dat het fantastisch was maar ook voorstel voor klamboes. Iedereen heeft slecht geslapen door de aanvallende muggen.
Nu rijden we weer naar Mpila camp voor een exit permit en we moeten een lekke band repareren. Stoppen kan niet tussen al het wild.
Henk en Allard zijn nu bezig met de bandenwissel en HJ staat ernaast. Het lijkt wel 2 jaar geleden

En we blijken het exit permit al te hebben! Een geluk bij een ongeluk !