dinsdagmiddag; het regent!

17 augustus 2016 - Salt Rock, Zuid-Afrika

Het regent !
Na een bandenwissel en het oppompen van beide achterbanden van de knol camper ( links achter is ook wrsch lek) gaan we verder. We moeten stoppen voor een grote olifantenbul naast de weg. We zien nog neushoorns weggejaagd worden door boze olifanten.
Nu rijden we weer op de gewone weg en het regent flink! Een primeur!
In Mtubatuba laat HJ beide banden wisselen. Henk en Allard gaan mee met hen. In de linker achterband blijkt idd een schroef te zitten.
Ze laten Xiulian en mij in de camper achter op het industrie terrein. Na een tijdje voelt het toch niet zo fijn...Gelukkig komen ze terug na max een half uur.
We lunchen laat in Mtunzini. We zien in de verte de kust met de Indische Oceaan. De zon breekt bijna door. We eten lekkere cup a soup als we plots tegen de billen van een van de knollenzusjes aankijken. Het toilet van hun camper is weer eens vol..
De weg gaat verder, de snelweg is goed. De omgeving wordt steeds groener en gecultiveerder. We zien ook steeds meer palmbomen.
Nu staan we op de camping vlak aan zee. De zee buldert, het is sinds een dag slecht weer. Jammer. Het water is verrassend mooi blauw!
De mannen installeren de Campers op de super kleine plekjes met allerlei palmbomen. Een hele klus met zon gevaarte.
In de avond gaan we lekker uit eten. Zelfs Fleur gaat mee, haar ogen knappen al wat op gelukkig.