Sunset drive

10 augustus 2016 - Kruger, Verenigde Staten

Aangekomen bij olifants park eerst bij de receptie aanmelden. In de rij aanschuiven dus. En toen bleek de sunset gamedrive al om 4 uur ipv half 5 te beginnen Gelukkig waren we er al om half 4 en om even voor 4 uur aan de beurt... Hurry hurry dus Na diverse formulieren turbo ingevuld te hebben ( wat doen ze daar toch mee?) konden we in de game wagen: een grote wagen met een tentdak en open zijkanten. Onze gids heet mr Wonderful en bleek humor te hebben. We hebben van alles gezien behalve een luipaard! Gelukkig wel in onze camper op weg naar het park daarvoor een cheeta gezien!!! Nu zitten we te wachten op het eten. Het is weer lachen en wachten. Het eten komt laat wordt bij voorbaat gezegd. De bestelde fles rode wijn moet na een half uur gewijzigd worden naar een witte. Finish met die rode. Ook het bier is op, finish! Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten en lagen vroeg in ons bedje in een van de 5 tweepersoons lodges. Een grappig rond gebouw met rieten kap. Prachtig ! Als we weer echt WiFi hebben zal ik foto's sturen.